Jag hjärta Blocket!

Imorse vaknade jag före 6:00.
Jag har nog sovit för mycket de senaste dagarna.
Kom på att det var en del som behövde säljas.
Två annonser fixade jag:
Skidboxen
Byrån Malm

När skidboxen legat ut några minuter så var den såld!
Det ringde en kille som skulle åka till Sälen och fira jul.
"Jag åker imorgon och jag måste ha den"
Så nu sitter jag här 1000 kronor rikare,
att den inköptes begagnad för 800 kronor 
för en massa år sedan berättade jag inte!

Byrån Malm ligger ute för 800 spänn,
 jag får mail från folk som vill betala 400.
Pruta kan man ju göra men...

Sen var jag iväg och visade mitt ägg, husvagnen alltså.
Men killen ville kolla några mer och jag har ingen panik,
det kan säljas till våren när det är varmt och folk betalar mer!



(Jag kanske ska bli försäljare nån gång...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback