Lampa/Stjärna

Jag har saknat en fönsterlampa i vardagsrummet.
När jag shoppade loss julklappar på ELLOS så
hittade jag en sån där smart variant med tillhörande
adventsstjärna.
Göööörbra tänkt jag och tryckte på köpaknappen.
När sen paketet kom så fattades själva ställning
för lampskärmen. Efter några dagar kom jag på
att jag kanske skulle efterlysa den mojängen.

SLUT, jaha men då vill jag skicka tillbaka den.
Inga problem, använd retursedeln bara och sätt
det på paketet.

Nu var det ju så att jag hade hunnit slänga
emballaget men jag vet hur man hittar nytt.
Min kamrat U som säljer husvagnar har säkert
massor med överblivna kartonger.
Jajamensan och en stor blev det, större än vad
jag behövde egentligen. Men eftersom ELLOS
betalar frakten så kan de väl betala ordentligt!


En sån här snygg var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback