På fötterna.

När man handlar i min affär så möter man människor med konstiga skor. När jag flyttade till Landvetter så tyckte jag att det var riktigt bonnigt att gå och handla i träskor. Nu gör jag det själv på sommaren, eller i gummistövlar. Man orkar ju inte byta om på fötterna när man har varit i trädgården och fixat. Men på vintern är det också skoj och möta folk.
Idag var det 2 skidåkare med längdåkningspjäxor på fötterna. Landvetter har bra skidspår med konstsnö så det är mycket folk som tränar inför Vasaloppet där. Andra gånger kommer folk in med ridstövlarna på eftersom det finns hur mycket stall som helst här. 


Kommentarer
Syster Yster säger:

Ingen med grodfötter än???

2009-02-21 | 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback