Skidresa.

Nu ser jag fram emot ett härligt sportlov i Sälen nästa vecka. Jag hoppas på snö, bra skidåkning och en massa god mat i glada vänners lag. Ska investera i de sista skidorna ikväll. Man hittar mycket på Blocket. Och riktig tur har man när man bara behöver ta sig till grannområdet för att hämta prylarna. Sen så har jag precis hämtat den nylagade bilen. Bromsarna satte igång att skrapa en massa i helgen och på det viset kan man ju inte ta sig till Sälen, men nu är det fixat. Bra med goda vänner som har bilverkstad och kan trycka in min bil mellan några andra.

Kommentarer
Madde säger:

Hallå Soffan!



Härlig blogg du har- grymt impad!!!! Haft adressen länge men inte tagit mig hit förrän nu- Maria K påminde mig på facebook (stället där man träffar/får tag på alla nuförtiden) ; ) Önskar dig en härlig skidvecka! Det är du verkligen värd som jobbar och sliter och dessutom tydligen pluggar oxå- har du mer tid än oss andra eller??? Sen väntar jag spänt på foton och rapport om skidresan med jobbet- v 9 var det va???



Massa kramar Madde

2009-02-04 | 19:20:04
Maria Karlander säger:

WOW - she´s back!!!!

2009-02-05 | 18:47:48
Propp säger:

Tack Madde!

2009-02-05 | 18:59:05
Bloggadress: http://propps.blogg.se/
Eva säger:

Vad härligt med en skidresa.. Hoppas ni får det trevlig!

2009-02-20 | 09:24:51
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback