INTE lurad...

... ibland är man smartare än sina barn!

Fick ett SMS av mellan L idag med följande text: Får jag gå på disco i helgen?

Först skrev jag: Ja men du ska sova hemma.

Sen kom den kvinnliga inuitionen och jag skrev: Vart då?

Fick till svar: På Mässan.

Tänkte snabbt och svarade att det kan vi diskutera när jag kommer hem.


Väl hemma så frågade jag vad när och hur. Det visade sig vara ett stort tonårsdisco på Svenska Mässan i Göteborg. Jag frågade om ålder och fick till svar:

- Det står på hemsidan att det är 15 år men om man kan uppföra sig så kan man vara yngre! (Det lät ju väldigt förtroendeingivande!)

Sen kollade jag upp sidan och det stod verkligen så! Tiden var 20:00-02:00.....
...jag funderade väldigt länge....
NOT
Hon ska INTE gå på det discot och vi är världens sämsta föräldrar för hon får ju ALDRIG göra nåt skoj och vi förstör hennes liv!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Det där lät som en replik från Kusin Vitamin!

2009-05-29 | 08:30:19
Martina säger:

Hihi alltid kul att höra...är det ängeln el vilken del har du mest =)



Fritt att lämna kontakt info :P

2009-05-29 | 11:55:21
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback