Reseplaneraren.

Hmmm, att planera en långresa är inte det lättaste.
Just nu är jag i valet och kvalet: Vilka flygbiljetter
ska jag boka?
Till San Francisco och hem från New York och sen
inrikes mellan Las Vegas - Detroit och Detroit - NY.
Eller ska jag boka biljetter med samma flygbolag alla
sträckorna?
Fattar ni vilka I-landsproblem jag har?
I November ska jag i alla fall slå till. Sen när flyget
är bokat så är det hotell och hyrbil som ska jämföras.
Och jag som tycker att det är svårt att välja elbolag...

Sen framåt sommaren kommer jag väl underfund med
att pengarna inte räcker.

Vad är det för fel på badhotellet i Fredrikshamn?

Kommentarer
Martina säger:

Spännande =) ni skulle vara borta ganska länge va??

2009-10-18 | 12:03:36
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback