Ajjjjjjjjjjjjj

I natt har mitt huvud varit alldeles för litet. Jag var vaken flera gånger och det bara dunkade. Till slut tog jag ett migränpiller vid ett. Låg i sängen och väntade på att det skulle få mig sådär gott "lullig" Men icke då, klockan 2 ville det upp. Usch. Jag har inte fått feber än, och jag hoppas att den uteblir.
Nu på morgonen känns det bättre. Jag har ätit en tekaka till fukost, det tog väl 1 timme att få i mig den tillsammans med ett glas vatten. Nu är jag nyduschad och känner så smått livsandarna återvända. Sängen ska bäddas ren och då brukar det mesta kännas mycket bättre.
Det minns jag från min barndom när man var sjuk och febrig. Den där dagen när man duschade och mamma bäddade rent i sängen då var man på bättringsvägen.
Jag ska försöka hinka några baljor te under dagen också för att återställa vätskebalansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback