Japp...

...sushin var precis så god somjag förväntade mig. Övriga familjen uppskattar inte kallt ris men däremot kebab!

Idag vaknade jag toktidigt efter att knappt kunnat somna igår. 2 dagars sovande sätter sina spår. GÖTT!
I alla fall så kom jag på att jag hade en massa svarta vinbär i frysen, de höll nog på att bli gamla så det var nog bäst att safta de lite. Haha, trodde jag ja, en påse var vinbär men två mjölkkartonger innehöll blåbär från förra året. Pappa hade skrivit "Blåbär 2008" ordentligt på kartongerna vilket såg jag senare.
Men 3 liter saft blev det, och det smakar bara blåbär. Jättegott var det också. Till och med de motsträviga i familjen erkände att det smakade gott (under vapenhot iofs...)

Sitter som bäst och funderar på när jag ska hoppa in i duschen för att vara i tid till 50-årskalaset ikväll... typ snart!

FÖ så är min mor helt övertygad om att jag är utarbetad och att det inte alls var en vanlig förkylning som drabbade mig i veckan. Jag är väl inte riktigt överens med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback