Överlevnadstips för de allt mörkare kvällarna.

Så här när sommaren övergår i höst brukar jag alltid
drabbas av det stora vemodet.
Det känns alltid som jag missade slutet på sommaren.
Jag njöt inte tillräckligt den sista gången jag badade i havet,
men då visste jag ju inte att det skulle bli sommarens sista
dopp.
Någon sjö har jag inte ens stoppat tårna i...


Men nu har jag i alla fall fixat ett projekt att ro i land under
det mörka halvåret.
Nästa sommar ska vi på USA-semester, det är en del som
ska planeras och det tar väl tid.
Sen är det ju så att jag är självutnämnd "Queen of planning"
men jag kommer säkert att stöta på problem ändå...



Margaretha Leijonhufvud, Gustav Vasas andra fru,
drottning 1536-1551,
hon kanske planerade en del hon också. 
Eller också pillade hon mest navelludd, vad vet jag? 

Kommentarer
MariaKarlander säger:

Tack för att jag (MK) blev varnad för närmare fundering över ditt kräks.... Skönt att du e bättre o att det finns hopp för en annan som fortf känner sig görakass... Fin design dottern har fixat åt dig! Kul att du kommit igång med ditt bloggande igen, så vi vanliga, dödliga har nåt att göra på dagarna;-)

2009-09-08 | 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback