Usch och fy och bläh.

Jag har alltså spenderat hela dagen i sängen. Sovit lite, surfat lite och läst lite kulörta magasin.
Mannen kom hem med batteri till termometern och jag har ingen feber. Han hade även varit på apoteket och köpt lite piller, alvedon och ipren. Jag stoppade i mig ett och tänkte sova en stund så att huvudvärken kulle ge med sig.
Vad händer...
... helt plötsligt blir jag bara illamående och kräks hur mycket som helst.
"Varför har jag bara druckit körsbärssaft idag?"
De som inte vill behöver inte visualisera detta (typ min vän MK). Det måste ha varit huvudvärkpillret som var för starkt för min stackars mage.

Nu har jag i alla fall pillat i mig 10 pommes strips, jag lät bli chicken nuggets, så nu hoppas jag att balansen är återställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback