Det som göms i snö...

...eller om man inte städar så ofta så kan man hitta roliga saker!
Fick en uppenbarelse (nåja) om att jag skulle ägna mig åt lite
oavlönat hushållsarbete.
Plockade fram dammsugaren och drog några varv.
När jag kom till sovrummet så kom jag på att det vore kanske bra
att plocka undan lite saker och sortera i röran.
Visst, mannen i mitt liv hade lagrat lite bra-ha kläder på sin stol.
Jag sorterade bort långkallingarna och hittade bla. mina "försvunna"
strumpbyxor där. Nu kanske en normal kvinna skulle bli lite orolig över
"män i kvinnokläder" men jag har inga som helst misstankar...
Sen hittade jag en svart plastkasse från Zara, intressant, i den låg
nämligen Lille A:s födelsedagspresent; en snygg luvtröja, vad bra att
jag hittade den! Enda kruxet är att Lille A fyllde år tjugonde februari.
Men jag gick in och sjöng "Ja må han leva..." och skrattade så att
tårarna rann.

Tror ni att jag lärde mig en läxa om att städa lite oftare???




Svar: NEJ!


Kommentarer
Syster Yster säger:

Han kunde väl fått den i 12½-årspresent!?

2010-04-20 | 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback