Hemma i sängen.

Vaknade i morse och hade ingen röst,
och då kan man ju inte jobba.
Tyckte synd om mig själv och beslöt mig
för att spendera dagen i sängen och PIM:a.
En IT-utbildning för att lärare ska bli bättre på
att använda IT i undervisningen.
Delmoment 2 innebar att jag skulle göra en
Powerpoint presentation.
Så det har jag gjort nu, om svenska barrträd,
målgruppen är 2-4-åringar!

Ju längre jag har legat här desto sämre har jag
blivit. Kroppen värker och jag är inte det minsta
sugen på kaffe.

Och trots min svaga kropp fick jag 2 lunchinbjudningar
som jag tyvärr var tvungen att tacka nej till.
Det smakade helt OK med spaghetti och köttfärssås
i köket tillsammans med lille A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback