Hjälp, vilken energi.

Vaknade toktidigt eftersom jag sovit på dagen i fredags.
Sen satte racet igång:
Åt en härlig helgfrukost och duschade.

Sen packade jag bilen full med saker som skulle till Östhjälpen,
åkte till Jonsered och lämnade av allt. Sen till Allum.

Lämnade tillbaka jackan som lille A inte ville ha och köpte en ny.

Sen hem och tog den andra bilen för att hämta de nya däcken
och få de monterade. Det blev trångt att få med de gamla,
Aygon är inte så stor när men redan är tre personer i den.

Sen till Sockertoppen för inhandlimg av lördagsgodis. Själv sprang
jag in på Hagabullen för att köpa Wienerbröd och hamnade bland
en massa karlar i trikåer, lite kräkvarning...

Hem och lördagsfika.

Plockade ned studsmattan från vinden.

Sen fortsatte mitt tvättstugeröj och sortering av allehanda kläder.

Handlade lite mat och gick till återvinningen.
Tvättade X antal maskiner och hängde undan vinterkläderna och
ställde undan mina vinterstövlar, 6 par hade jag visst...

Övade lite och hade text- och notinlärning.

Visade bilen för några intresserade som skulle höra av sig.

Landade gôtt i soffan framåt 20:00 och såg en romantisk film
samtidigt som jag pussade lite på den sjuka mannen.
Kollade fotboll, El Classico, och i halvlek tog jag mig en lite promenad
för att kolla så att ungdomsfesten hemma hos goda vänner inte urartade.

Vid 24 knoppade jag in trött och go...

Idag ska nog det mesta gå i slowmotion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback