Snart måndag...

Vart tar helgerna vägen egentligen?
Det är ju helt sjukt så fort tiden går bara för att det råkar vara
lördag eller söndag.
Måndagar och tisdagar går aldrig så här fort, jag fattar ingenting.
Är det någon annan slags tidräkning som inträffar fredageftermiddag?
Det kanske är hundår som räknas på helgerna?
Jaaa, så måste det naturligtvis vara! Bra då har jag löst det problemet!

Har hunnit med en långpromenad i vårsolen, underbart. Och sen
hann jag plantera lite i krukor också och dricka kaffe på altanen.

Söndagkväll innebär spansk fotboll på TV, men jag missar målen
eftersom jag alltid slösurfar samtidigt. Tur det finns repriser!

Jag kommer nog somna tidigt, har svårt att hålla ögonen öppna
redan nu. Borde egentligen kolla upp en massa saker inför vår resa
men jag får nog börja med att göra en lista på allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback