God afton, onsdag.

Häckar i soffan efter en misslyckad cykeltur.
Fick aldrig fart på kroppen utan var bara trött,
kan bero på att stora M har halsfluss och
mellan L är dunderförkyld.
Gav upp, och släppte iväg grabbarna så att
de fick cykla iväg utan att behöva stanna och vänta.

I soffan äter jag glass med jordnötter,
en av mina laster här i livet.
Igår gjorde jag samma sak, men lyckades tappa
ner några nötter i diskmaskinen, plockade inte upp dom...
... det var dumt.
Idag ville inte diskmaskinen pumpa ur vatten,
tänkte då att det var ju bra för då kan vi ju köpa en ny.
Jag blir nämligen galen på den var och varannan dag
eftersom bestickkorgen är sönder och hjulen på
underkorgen lossnar VARJE dag.

Sen tänkte jag ett varv till och kom på att jag nog hellre
lägger de pengarna på en GPS.
Efter cykleturen monterade jag loss slangarna och blåste
rent så nu kan jag beställa en GPS istället.




Kommentarer
Lotta säger:

Du behöver inte en Gps när du hänger med mig. Det är bättre med en pulsklocka, så du kan se hur många kalorier kontra hur mycket glass med jordnötter du kan äta.....Jättekäckt!

2010-08-26 | 15:12:54
Propp säger:

Men jag skiter väl i kalorierna, jag vill ju hitta i skogen när jag kör ensam. Det är väl helt OK när jag kör med andra som säger: -Ta vänster efter nästa gran.

När jag kör själv kör jag ju vilse till Härkeshult!

2010-08-26 | 22:19:11
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback