Hemma!

Fatta hur skönt det är att somna i sin egen säng som är alldeles lagom hård eller mjuk.
Äntligen slipper jag dela täcke och lakan med någon annan.
Och här i Sverige har vi påslakan, inte lakan och filt, det avskaffade vi på 70-talet.

Tack Anna för att du åtminstone har kvar påslakantraditionen från Sverige.

Underbart att få egen frukost på eget porslin, även om jag öppnade fel köksskåp
när jag skulle ta ned tallrikarna, för länge borta?

Och tack familjen Berg för ett väslstädat hus, det var renare nu än när vi åkte,
särskilt tack till Fabian som fixat trädgårdsbelysning!

Potatis, jag säger bara kokt svensk färskpotatis, hur gott som helst.
Jaja, kokt amerikansk majs går inte heller av för hackor.

Nu är det bara dags att jobba sig igenom tvätthögarna och kolla in alla shoppingfynd
man gjort. Jag lovar en bild på alla mina skor inom kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback