Jobb.

Konstigt att börja jobba igen, känns ju inte som att jag haft semester färdigt.
Första jobbdagen bestod av föreläsning ,jag lyckades hålla mig vaken nästan hela tiden,
det är bara sista 10 som försvann in i dimman.
Sen hade vi Kick-off med räkmacka på Gothia Tower femkamp på Liseberg.
Jobbdag nummer 2 som också den var en studiedag, ägnades åt att planera höstens
aktiviteter.
Kamrat T som väntar barn är supereffektiv och ska hinna med allt och
lite till innan hon ska vara hemma. PHU...
Men det kan vi andra behöva, jagas på alltså!
Ser fram emot onsdags morgonen när jag får träffa ungarna igen. Jag har ju inte
sett dom sen före midsommar, de har väl växt flera decimeter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback