Bidrag!

Fick brev från försäkringskassan om att jag nog var berättigad till flerbarnstillägg.
Kollade upp detta och insåg att det inte betalas ut automatiskt när man har barn
som går på gymnasiet. Det måste man ansöka om. Däremot kan man ansöka och
få det utbetalt retroaktivt. Kollade lite och insåg att stora M började gymnasiet
i augusti 2008 och snart tar hon studenten.
Ser ut som om jag kan få ett en liten nätt utbetalning på några tusen om ett tag.
Eftersom FK inte är den mest effektiva verksamhet som finns så kanske det blir
till sommaren!
"Då kan du köpa ett par rullskidor till dig", sa mannen nöjt. Han vill ha sina ifred!

Kommentarer
Martina säger:

Jag vet oxå när liten blev till...men det bryr de sig inte om de går endast på sina beräkningar. På första träffen försökte jag förklara att jag inte har mens var 28:e dag men det var så de räknade sa hon. Men men den kommer ju ut när den känner för det iaf. Hoppas du haft en bra jul. GOTT NYTT ÅR! Kram

2010-12-30 | 11:40:31
Bloggadress: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback