Bokslut 2010!

Återigen dags att göra en summering av året som gått.
Vad var bra och vad var dåligt?
Allt dåligt besparar jag er men allt det goda delar jag gärna med mig av.

Januari
Jag slutar på min hemska rektorstjänst och återvänder till verkligheten som förskollärare.
Att arbeta med barn är ju livet!

Februari
Åkte en hel del skidor eftersom det var en tokkall vinter med massor med snö.

Mars
Jag var på uttagning till Körslaget med Ralf Gyllenhammar, en upplevelse.
Blev utsläpade på mitt livs första MTB-tur i Landvetterskogarna, och sen var jag fast.

April
Ägnades åt en hel del skogscykling, min nya passion!

Maj
Mannen i mitt liv och jag firade 20-årig bröllopsdag och jag fick en MTB istället för diamanter.
(Undrar vad jag får när vi varit gifta i 40 år?)

Juni
Sista skolavslutningen på Lunnaskolan.
Kronprinsess bröllop, jag satt i soffan hela dagen och fällde en massa lyckotårar.
Påbörjade vårt livs semesterresa, 5 veckor i USA.

Juli
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Michigan, Niagara-fallen, New York.
Vet inte vad som var bäst men att träffa Anna och Finkbeiners var en höjdare.

Augusti
Att börja jobba efter semestern kan också kännas som semester.

September
Jag cyklade nästan 10 mil i Varberg, vem hade trott det när året började?
Jag fixade min snygga Thomas tatuering!

Oktober
Trattkantareller, klassåterträff och duschen i källaren färdig.

November
Vann snygga tavlor på konstlotteriet.
Första snön kom och ligger kvar.
Mannen och jag firar 22 år tillsammans, lyckligare än någonsin.

December
En massa skidåkning avslutar mitt år.


En ganska schysst sammanfattning och jag har hunnit med en personlig resa utan dess like.
Inte trodde jag för ett år sen att jag skulle träna så mycket, och att bli så totalt biten av cykling.
Vill härmed tacka min kära vän H som släpat runt på mig i alla väder och
på alla underlag. Alltid lika glad och peppande, en sann coach som fick mig att cykla 10 mil.
Vad skulle mitt liv ha varit om vi inte träffats?

Måste även framföra mitt varmaste tack till mannen i mitt liv som stått ut med mig i 22 år,
kan väl bara beskrivas med ÄKTA KÄRLEK, som växer med åren. Puss på dig älskling!

Sist men inte minst, mina kära kollegor som gör jobbet så otroligt roligt.
Ni berikar mitt liv och utmanar mig så att jag får växa och utvecklas.
Måtte vi ha minst lika roligt nästa år, mer disco åt barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback