Julklappar.

Jag har tjuvstartat lite med paketöppning.
På jobbet hade vi julklappsbyte igår, vi fick dra lappar med namn
och sen skulle vi köpa ett paket till den personen.
Paketet skulle var med rim och givaren anonym.
Jag fick underbara bakgrejer och listade även ut min givare!



Sen fick vi ljuslyktor från barn och föräldrar, undrar just hur många ljuslyktor man kan ha?
Av chefen fick vi choklad, jag gillar verkligen ätbara julklappar, synd bara att de inte varar till påska...
Kollega T, hon med magen, hade köpt en vacker sjal och ett julerött nagellack till mig.
Jag kommer i alla fall att vara snyggast på julfesten på torsdag.

En av de unga grabbarna på jobbet fick åka med mig häromdagen och han sa:
-Jag tycker inte att det är så nödvändigt med paket längre, det är ju inte så spännade när man blir vuxen.
-Nej, vet du vad, jag är fortfarande barnsligt förtjust i att öppna paket och få överaskningar.

Är det någon som fortfarande funderar vad ni ska köpa till mig, så ser min önskelista ut så här:



Nu fick ni lite tips. Mina paket behöver inte vara så stora, bara de är dyra och glittrar mycket så är det OK!

Kommentarer
martina säger:

hehe nä nu har jag ju snart kommit halvvägs...Börjar faktiskt bli svårt att hålla det hemligt =) eller ja det har det varit hela tiden :P

2010-12-15 | 20:07:41
Bloggadress: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback