Bröllopsyra a´la Propp

Satt bänkad framför Tvn imorse när festligheterna drog igång 7:55.
En sån här dag kan man inte låta bli att vara ROYALIST!
Nånstans på vägen drogs jag med i i tokerierna och var tvungen att
prova min brudklänning!

Framifrån såg den mest skrynklig ut, med snea sömmar.



Och bak hade den stora rosetten släppt och dragkedjan gick inte ända upp!
Är det inte konstigt att man växer över revbenen på nåt sätt när man har
varit gravid. Det är liksom inte fläsk utan bara skelettet, jag fattar inte.
Det var ju inga problem att komma i den över baken, vilket jag mer hade
trott skulle vara det stora problemet. Men vi skrattade gott!

Kommentarer
emmy säger:

Jag tror att det är brösten som blivit större

2010-06-20 | 18:33:08
Bloggadress: http://emmyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback