Vissa dagar är roligare än andra!

Igår var det en sån där rolig dag.

Kamrat L8 som är orienterare hade lurat med mig, nåja jag var inte så
svårövertalad, att vara med på en Multisportträning.
Men det var visst en klubbtävling!
Vi paddlade men inte så bra och definitivt inte fort.
Sen cyklade vi i ett rasande tempo på vägar som vi kände till sen innan.
Sen skulle vi springa...
Det var visst bara 3,5 km fågelvägen, men sen ska man ju leta kontroller också.
Tur att L8 är van orienterare och bara gick rakt på kontrollerna och då hade hon ändå
ingen kompass. Jag är skitimpad!
I mål kom vi efter 2 timmar och 24 minuter. De som var snabbast behövde bara hålla på
i 1 timme och 38 minuter. Men vi hade ju trevligt under tiden också!

Här är en gammal bild på oss när vi cyklade för några månader sen.
Sen dess har jag ny cykel och ny hjälm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback