Skidweekend.

Denna helg brukar jag var i Branäs.
2006 åkte vi första gången med tjejgänget från mitt
före-, före-, föredetta jobb i Jonsered.
(Fatta vad många olika arbetsplatser jag har haft!)
Imorse kändes det konstigt att fixa frukost till mannen
och sen slå sig ner i hemmasoffan för att kolla
Vasaloppsstarten.

Sen var jag iväg och sjöng, och sen blev det solig promenad.
Satt i solen på altanen i bara tröja, njööööööööööööööööt.

Sen fixade jag till skidorna efter middagen och åkte 8 km
i spåret. Det var ganska tomt nu när Vasaloppsåkarna är iväg.

Annars har jag ju fått sova en hel del denna helg, I Branäs
brukar det vara skidåkning 9-15, sen afterski, sen middag och
förfest och sen party till nattklubben stänger 02:00.
Och sen samma schema nästa dag igen...



Jag hittade en bild från 2008! Sen kom jag på att vi inte har vidareutvecklat
affärsidén "Partyhararna"...

Kommentarer
Maria Karlander säger:

Jadu Sofi! Nästa år bär det av igen=) Då får du hänga på och utveckla Partyhararnas framtida karriär=)

2010-03-11 | 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback