20 år av kärlek!

Idag firar jag 20-årig bröllopsdag!
Inte trodde jag för 20 år sen att jag fortfarande skulle vara så vansinnigt kär i mannen i mitt liv,
nånstans på vägen trodde  jag nog att det skulle gå av bara farten.
Men jag upptäcker  ständigt nya sidor av vårt förhållande.
Och idag tror jag verkligen att det är jag och T för resten av livet.



Vi var fotografens försökspar för utebilder. Denna är tagen vid näckrosdammen i Göteborg.
Sen har vi några snygga studiobilder, och inte har vi åldrats speciellt mycket...





Och sen bilder på verkligheten idag!





Lite gråare och 13 kg tyngre (3+10) men minst lika lyckliga...

Kommentarer
Syster Yster säger:

Grattis!

2010-05-06 | 16:51:38
Propp säger:

Tackar, visst ser T väldigt lycklig ut?

Inte kommer jag ihåg att jag var så rödbrun i skallen och hur T ser ut med hår. Ska nog be honom spara ut!

2010-05-07 | 07:17:50
Bloggadress: http://proppsblogg.se
Syster Yster säger:

Tycker han ska ha sån discolugg, det var ju helt rätt då, så det kan ju inte vara helt fel nu!

2010-05-07 | 21:03:33
Maria Paakkonen säger:

Ni är minst lika fina nu som då, om inte finare!

2010-05-07 | 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback