Bowlingänka.

Ja, jag är det ibland, ganska skönt nuförtiden, det var värre när ungarna var små.
Idag kan jag ju hitta på saker för mig själv utan att behöva tänka på allt och alla.
Och idag har jag hunnit med massor när mannen i mitt liv bowlat.

Vaknade imorse halv fem (04:30) för att köra stora M till flyget. 06:30 gick planet
till Amsterdam för byte till Detroit. Hon ska vara borta en vecka.
Sen åkte jag faktiskt hem och somnade om. Mannen i mitt liv väckte mig för att
kolla om jag varit iväg. Somnade om igen och vaknade inte förrän efter åtta (08:00).

Åkte till stan och köpte ett par rullskidor till mannen, så nu ska han nog bli lycklig.
Eller det är han ju redan, men ännu lyckligare.

Sen åkte jag och ungarna till Sockertoppen och köpte oss varsin jättepåse med godis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback