Asgarv!

Jag har begåvats med ett arbetslag där det förekommer många asgarv.
I måndags utspelade sig följande när vi satt kvar efter mellanmålet och
alla barnen hade gått iväg för att leka, som alltid pratar vi i mun på varandra:

T: - I nya Amazing Race är det ett par som pratar teckenspråk.
B: - Ja, och en som har benprotes.
P: - Vaddå, är det med handikappade människor i denna omgången?
T: - Ja, du vet tidigare har de bara varit ultrafitta!
P: - Haha, ultrafitta, vad det är det för ett ord????
B: - Och hon med benet har världens fjong...

Just då hade jag tagit en klunk vatten ur min mugg, eftersom vi har så snuskig
fantasi så fick jag ett bryt och asgarvade, med följden att allt vatten for ut
genom näsan och ut över alla påläggsburkar.
Sen skrattade vi så mycket att gravida T nästan kissade på sig!

Jaja, ni kanske inte tycker det är så roligt men det var verkligen tokroligt!

Kommentarer
Lotta säger:

Jag garvar, kan till och med höra era röster precis nu. Jättekul!

2010-11-17 | 21:13:24
Propp säger:

Men du kanske ska va Björnbärspedagog efter jul????

2010-11-20 | 10:58:46
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback