Härliga fredag.

Träningsvärk idag efter en löprunda med en lånehund igår.
Eftersom jag inte var säker på underlaget så fick det bli promenix till jobbet,
stegräknaren är ju på så det sporrar ju också.
På jobbet dök det upp 7 barn (av 18) så det var väldigt lugnt.
Efter frukost hade vi lite 70-tals revival, vi tittade på
"Fem myror är fler än fyra elefanter" på våra nya touchskärmar.
Helt underbart att jag fortfarande kan sångerna.

Tog en promenad till ängen och lekte "Kom alla mina kycklingar"
vår 1,5-åring har såååå korta ben som springer åt ALLA håll!

Sen kramades vi lite och åt lunch och lånade lite barn från andra
avdelningar så att vi skulle få jobba lite.

Förresten fick jag allra värsta partydojjorna av min jobbarkompis T:



De går det nog att dansa en hel natt i, provade inte eftersom
vi inte hade fredagsdisco idag.

Fick förmånen att hämta mannen på flyget, härligt att ha honom hemma igen
efter en veckas kursande. (Han klarade proven också)

Nu är alla barn ivägkörda men istället sitter mina föräldrar i soffan och häckar,
här sliter vi visst INTE ut en generation i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback