Orolig natt.

Det är svårt att sova när man studsar av ilska, en massa tårar gjorde inte saken bättre heller.
Somnade väl framåt 01:30 tror jag, så idag får det gå i slowmotion.
Fattar inte hur föräldrar kan skydda sina barn och inte kan förstå allvaret bakom barnens handlingar.
Och knappt tro att ens unge har gjort något galet. Det kan inte bli lätt att komma ut i vuxenlivet sedan.

Min kamrat K som är skadereglerare på ett försäkringsbolag har berättat en massa konstiga historier
om föräldrar som ljuger och skyddar sina barn när de har krockat med bilen.
Den ena värre än den andra, hur kan de tro att de hjälper sina ungar?
Jaja, jag får väl lägga undan detta och hoppas att skadegörelsen upphör.

Idag ska jag i alla fall ha fredagsdisco på jobbet, klänningen är på och få nog förgylla tillvaron med en massa bling också!



Väldans bra bild på en välstädad hall, kameran ljuger alltid/aldrig!

Nu väntar jag bara på att garageportgubbarna ska komma, i em är det toksnyggt på utsidan!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Hade en elev (15 år) som lånade sin pappas sprillans Volvo och kraschade den. Eftersom pappan inte gjorde någon polisanmälan,fick han itne ut något på föräkringen.



Sonen fick en ny moped som tröst, eftersom han blev lite skadad... Gissa vem som leder brottsstatistiken i den byn nu, efter 10 år???

2010-11-05 | 11:36:10
Propp säger:

Av någon anledning så tror jag att det är så med familjer som bor i små hålor och aldrig flyttat på sig. De växer liksom aldrig upp och det är en hel del arv och miljö (och kanske lite inavel)som bara blir helt fel.

2010-11-05 | 20:21:39
Bloggadress: http://propps.blogg.se/
Syster Yster säger:

Vilken tur att vår håla var lite större!

2010-11-05 | 21:22:28
Propp säger:

Eller att vi drog från jättehålan och skaffade oss egna liv i småhålor!

2010-11-05 | 22:22:31
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback