Stegräknaren och vågen.

Hittade den och bytte batteri, sen dess har jag ingen dag varit under 13000 steg.
Men det kan ju bero på att jag går till jobbet och när jag väl är på jobbet så är jag
ju aldrig still, ska kanske försöka det någon dag...

I alla fall så ställde jag mig på vågen i morse, det var länge sen.
Och jag kan tycka att det är helt OK att väga 4 kg mer än för 20 år sen,
innan jag blev gravid med stora M.
Men varför kan man inte växa lite på längden också?
Några centimeter till vore passande, särskilt eftersom jag envisas med att påstå
att jag är 160 cm, vilket idag visade sig vara en lögn.
Jag mätte lille A och han är nu 163 cm och en bra bit längre än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback