Fredagar.

Fredagar är nog min favoritdag.
Att gå till jobbet på en fredag känns alltid lätt.
Imorse var det snö, hagel, regn och drivis (nästan) så
jag vågade inte cykla utan gick till jobbet.
iförd regnställ och varma kläder så var det helt OK.
Framme vid jobbet så hade ett träd blåst ned över
grusvägen så det var ju tur att jag gick för jag hade
inte kommit runt med cykeln.

Hemma åt vi den traditionella fredagsbiffen med
pommes och bea, det är lika gott varje fredag!

Fick ett ryck att åka iväg och kolla längdskidor.
Träffade på en ung kunnig försäljare som pratade om
skidor och pjäxor så att jag blev alldeles drömmande
inför vintersäsongen.
Jag provade en ny tjejpjäxa som var grymt skön,
precis som slalompjäxor kan man värma på den så att
den gjuts efter foten.
Nästa helg har de specialpriser på skidpaket så då
återkommer vi för att handla.

Sen fyller Landvetters charmigaste grabb 3 år i dag.
Grattis B, och en massa fina presenter fick du!



Ibland vill jag också ha en 3-åring, men sen kommer jag
på att jag kan nöja mig med de har på jobbet!

Kommentarer
martina säger:

Skämtar du med mig, är han redan tre??? shit, det va tydligen längesen jag jobbade hos er...

2010-10-26 | 14:27:41
Bloggadress: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback