Manlig förkylning...

... är nog det jag drabbats av.

Snorig och rosslig hals och känner mig fruktansvärt liten och ynklig i min soffa.
Tur att jag hittade lite Trattkantarellpaj i kylskåpet.
Och när jag satte på TV:n efter lite vila så hittade jag en favoritfilm;
"Så som i himmelen", med Michael Nyqvist, Helene Sjöholm och Per Morberg.

Och nu måste jag fråga mig själv; Varför är Per Morberg sååååå himla snygg
samtidigt som han spelar en riktig skitstövel (gånger tio ungefär).
Det var likadant i filmen 1939, ursnygg och kvinnomisshandlare, och jag var
helt såld när jag såg den på Palladium 1989! Filmen var så lång så det var paus
och jag och K höll på att kissa på oss!
Jaja, men i sina matlagningsprogram slåss han i alla fall inte, men hanterar
knivar och kastruller gudomligt.

Snart ska jag lyssna på Gabriellas sång, den ska jag nog ta och sjunga nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback