Morgonens aha-upplevelser.

Snörade på mig träningsskorna strax efter 06:00 (sex),
nej, jag är inte galen, bara morgonpigg.
Klädde mig med mössa och reflexväst och traskade ut med stavarna.
Det var underbart och friskt men jag vågade mig inte ut i terrängen
eftersom det är älgsäsong, utan gick på cykelbanorna.

Detta var mina upptäckter:

Mina träningsskor knarrar, brukar ha musik i öronen och då hörs inte det.

Tonårspojkar luktar mycket rakvatten när de springer till bussen.

Många Landvetterbor börjar äta frukost FÖRE 6:30.

Soluppgången på hösten är underbar.




Så här ser det ut från min altan, men det rosa hade gått över.

Frukosten smakade underbar efter en varm dusch,
God Morgon världen, här kommer jag, full av ny energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback