Födelsedagskalas.

Jag har firat min kära vän K som kommit upp i den
aktningsvärda åldern 50 (femtio) år.
Mycket räkor åt jag, och gräddtårta.
Nästa gång jag fyller år så blir jag 42 (fyra-tvåa).
Då funderar jag på att ha chips och öl partaj,
och sen ska vi dansa till schlagerlåtar hela natten.
De som inte vill dansa göre sig icke besväret att komma,
panelhönor passar liksom inte in i mitt hus.
Funderar på var jag i så fall ska stoppa undan mannen i mitt liv?

Jaja, det är liksom 9 månader kvar så jag kommer nog på nåt.
Men ni kan anmäla er redan nu, eller inte.

Kommentarer
Eva säger:

Hoppas allt e bra med dig :)



Har niminerat dig på min blogg :)

2010-09-12 | 13:07:06
Bloggadress: http://evamarieflink.webblogg.se/
Anonym säger:

JAG vill komma på ditt 42 års kalas, min bror kan roa sig med min man under tiden, kanske.....

2010-09-17 | 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback