Underbara helg.

Fredagen bjöd på härlig After Work med jobbgänget på Incontro, alltid lika skoj.
Men innan dess så hade jag en trevlig fikastund på Jungans,
goda vänner skall icke förringas, även om de är puckade ibland!
Mötte en annan trevlig vän som när vi skildes åt ropade efter mig:
"Sofi, vad tjock du är!"
Hahaha, kamrat A såg att jag hade omformats!
Tidig hemgång, barfota till Hedens parkering eftersom de höga klackarna tog ut sin rätt. 

Lördag morgon började med huvudvärk och fortsatte med cykeltur 21 km i skogen.
Sen fick jag skit för att jag inte rejsar i uppförsbackarna:
"Du kommer ju aldrig bli snabbare om du bara ska cykla i ditt eget tempo!"
Men jag är av naturen lat och vill helst hojja i mitt eget tempo...

Inhandlade en diskmaskin så jag slipper få bryt varje dag när hjulen lossnar!

Söndag: Åkte till Gunnebo slott på ekologisk marknad, härligt fika med blåbärsbullar
och en massa roliga saker inhandlades.
Hittade denna skylt som vi allvarligt funderade på att knycka till vår trädgård:



Men eftersom jag är en så hyvens människa så fick den stå kvar.

När vi kom hem så grävde vi en massa i trädgården och flyttade stenar hit och dit.
Gick en promenad till Lundsmossevägen och fick en kasse plommon. Gott!

Häckar i soffan och planerar barnkör och veckans andra aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback