Lördagen i bilder.


Idag var det varmt när jag vaknade och när det är vår så hämtar jag tidningen barfota:



Tror bestämt att jag tog en likadan bild förra året och la ut!




Började dagen med en långrunda MTB. Tänkte leta reda på en bra väg genom skogen
för mannen att åka hem från jobbet på. Denna var inte så bra och det blev värre.
GPS:en och vi var inte riktigt kompatibla idag. Vi traskade genom kärr och bar cyklarna
långa sträckor. Men vi höll modet uppe:



Efter 3,5 timme kom vi hem och var toktrötta efter allt släpande.
Cykelmekade på altanen och satte på sommardäcken, jag bytte även bromsbelägg,
höll på att bli vansinnig men mannen tog över så det löste sig.



I trädgården hängde tvätten på tork, luktar ljuvligt sen.



Hittade vår älskade Weber i garaget och han fick fixa middagen nu på kvällskvisten.



Den obligatoriska banansåsen serverades naturligtvis också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback