Vila.

Sömnen i den nya sängen i natt var välbehövlig.
Onsdagens träning hade jag tänkt skulle bli en liten
nätt löprunda i terrängen, men så blev det inte.
Det var folk som ville cykla så då hängde jag på,
hade allt lite lätt cykelabstinens. 
Eftersom tjälen har släppt i marken så var det ju
ingen idé att försöka cykla i skogen.
Det började duggregna när vi drog iväg men det
var ju varmt ute så det gjorde inget.
Cyklade på lite grusvägar till Mölnlycke och sen
åkte vi till Delsjön. Väl där så kände vi oss så pigga
så vi fortsatte runt Stora Delsjön.
När vi kom hem 2,5 timme senare så hade vi trampat
35 km, jag var trött och hade värk i kroppen.
Grabbarna säger att ett säkert trötthetstecken för 
mig är att det blir så tyst. Haha!
Men efter en dusch och en apelsin så piggnade jag 
till igen och kunde titta på TV tillsammans med mannen. 

Dagens runda hittar du här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback