Filtajm.

Äntligen fick jag se filmen Slumdog Millionaire,
och den var bara så bra. Kan varmt rekommenderas.
Både jag, mannen och lille A satt klistrade framför TVn.
Ha, Lille A som ALDRIG kollar på TV, annat än vid Playstation...



Jag som oftast vill titta på "Amerikanskt romantiskt dravvel"
som min man säger. Helst ska det utspelas i High school miljö
också för att filmen ska vara extra bra.
Mannen kan inte förstå varför jag inte tycker att Stjärnornas Krig
eller Sagan om ringen filmerna är bra, jag kollar ju inte på dom.
Första Sagan om Ringen såg jag faktiskt på bio, men jag tror att
jag somnade...
Det får man göra om filmen är tråkig.
Förståeligt att vi sällan går på bio eftersom det är svårt att enas,
men komedier brukar vi faktiskt gilla båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback