Landsväg.

Dagens cykling kan bara sammanfattas med KATASTROF.
Cyklade neråt Fjärås för att hämta upp en kamrat som
cyklade från Varberg.
Jag fattar inte varför man inte kan cykla närmaste väg?
Varför måste det cyklas i kringelikrokar?
I alla fall så fick jag känningar i gallan och fick inte vila.
Sen började det sticka i mina händer och de domnade.
Regnet var inte så jobbigt idag eftersom det var ganska varmt.
Eftersom jag var så himla grinig så tröttnade 2 av
cykelkamraterna och drog.
Kvar var dock mannen i mitt liv som såg till att jag kom hem.
Efter 75 km gav jag upp, då hade jag så ont så att jag inte
kunde cykla längre. Matilda kom och hämtade oss 15 km
hemifrån. I bilen så undrade de om jag var tvungen att låta
så mycket, jag satt bara och gnydde och höll på för att det
gjorde så ont. När jag väl kom hem så stapplade jag in
efter medicin och sen fort in i duschen för att tina.
Hann bli rejält avkyld i bilen när jag satt med blöta kläder.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att få gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback