Höjdskillnad.

Har försökt att komma på hur Kortvasans banprofil ser ut,
det var inte så svårt. Men sen vill jag ju jämföra den med
min verklighet. Har letat som en galning efter Landehofs
banprofil tills jag kom på;
"Den finns ju med i min GPS"
Kollade mina rundor och det är intressant.
Om man börjar och slutar sin runda på samma ställe, borde
det inte vara på samma höjd över havet då?
Joooo, det BORDE det vara, men inte enligt min GPS.
Sen är det intressant att jag i nedförsbackarna har åkt med
en hastighet av 40 km/h. Säkert, det brukar jag ju knappt
komma upp i med cykeln.
Alltså har min Garmin lite mer att önska.
Men med tanke på att min träningskompis som tränar cykel
på rulle i garaget vinner 5 höjdmeter när han sitter still så
kanske vi ska be Garmin att kolla över sina produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback