Utmaning!

Härom veckan blev jag utmanad.
Utmaningen bestod av att springa Blodomloppet i Göteborg i slutet av maj,
den som vann skulle få ett fint pris!
Alltid roligt att bli utmanad i en tävling, det som gör det ännu roligare är att
utmanaren är nästan hälften så gammal som mig, född 1989.

OCH GRABB!

Jag kan ju kanske förstå om han behöver en morort för att komma igång med
sin träning, men jag undrar om han vet hur mycket detta sporrar mig.
Jag bara måste spöa grabben, skulle inte ens tänka tanken att låta honom vinna.


Kommentarer
Eva säger:

Heja Heja :D Håller tummarna för dig!



Svar: ja du sa att det skulle gå bra på dais, hehe.. Känns skönt och vi som funderat på att ta ett annat dagis till hösten som ligger närmare oss, pör att jag ska slippa stressen på morgonen med alla barnen.

Men nu när det går så bra så undrar man ju... Men det skulle underlätta massor om han fick dagiset vid oss, ca 30 min på morgonen & 30 min på EM..

Så vi får väl se, kanske han skulle klara av ett dagis byte galant???



Kram

2011-03-01 | 12:06:42
Bloggadress: http://evamarieflink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback