Förbereder mig...

... för en kväll i skolbänken.

Jag är jättenervös och vet inte hur det ska gå.
För 3 år sen skrev jag en uppsatsplan till mitt examensarbete
den uppsatsen avslutades aldrig och nu har jag tagit tjuren vid
hornen och ska avsluta.
Problemet är det att jag absolut inte vill skriva om skolledarrollen
längre och jag vet inte om jag lyckas krångla ur mig det.
Jag vill byta ämne och skriva om implementeringen av den
nya Läroplanen i förskolan.
Jag får se vad de säger ikväll och jag hoppas att den läraren som
jag hade för 3 år sen har gått i pension och det är en ny trevlig
lärare istället...
Sen undrar jag hur det gick för de som jag skrev tillsammans med sist,
Per och Anders och Annika och Jerker...
Hoppas de har det bra och lever livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback