Glad onsdagskväll.

Efter många turer hit och dit hamnade vi på Hard Rock och
käkade en god middag så att magen stod i fyra hörn.
När vi efter 2,5 timme hade ätit färdigt och skulle gå en trappa
ned så gjorde vi en rolig upptäckt.
Det var åldersgräns 18 år, vi var garanterat äldst.
Konstaterade att vi nog kunde vara föräldrar till hela högen, typ.
Men så här skoj hade vi i alla fall:



OK, min mobilkamera är inte så värst bra, men vi är glada i alla fall.



Jag är faktiskt riktigt kär i denna man, trots att jag ser lite kräksfärdig ut. ( Jag körde! )

Trots noll intag av alkohol, jooo en lättöl, så var det ändå jag som
gjorde den allra snyggaste vurpan i en snöhög, platt fall och asgarv.

Kommentarer
maria k säger:

Vi e ju grymma=)

2011-01-08 | 16:17:57
Propp säger:

Och vi äger på dansgolvet, hade bara lite svårt att visa det!

2011-01-12 | 17:36:21
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback