Vila för mycket!

Hade verkligen sett fram emot en härlig sovmorgon och
långfrukost tillsammans med den lediga mannen.
Vid 8 kom jag på att jag skulle hoppa in i duschen innan
jag skulle börja 8:45. Genom vattenstrilet hör jag att
telefonen ringer och tänker: "Så här dags?"
Sen öppnar mannen dörren och säger:
- B undrar varför du inte är på jobbet, du började 7:45!
Fort som blixten var jag duschad och påklädd, mannen
skjutsade mig och jag halkade in mitt i frukosten när
klockan landade på 8:15.
Haha, jag har försökt springa ifatt min försening hela dagen.
Till på köpet skulle jag jobba sista dagen med höggravida T.
Hon ringde och sa att det blev inget med det, bebisen ligger
i säte och behöver vändas. Sen ringde hon igen:
- Bebisen vill inte vändas så jag snittas nån gång nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback