Cykeln är invigd.

Lördagkväll körde jag och mannen 32 km fram och tillbaka till Hindås.
Emellanåt var det riktigt go asfalt och däremellan var den
kass med gropar och grus och sån där grov asfalt.
Idag på fm fick jag hänga på grabbarna på en runda,
tänkte väl att det kanske skulle bli 40 km ungefär.
Det blev 61 km och jag är mör i hela kroppen.
Det var blött väglag och det kom lite regn också.
Eftersom skorna var blöta sen igår så frös jag om fötterna.

Mannens kommentar tidigare i veckan:
-Sofi, du är trevlig nästan jämnt, förutom när du fryser om fötterna.

Jag blir visst odräglig då...

I alla fall så cyklade vi nedåt Lindome och hem igen,
efter 40 km ungefär så var jag rejält trött och fick slita hemåt.
Nacke och axlar är ovana vid den nya sittställningen och gör ont.
Sen är benen lite ömma, men efter dryga 9 mil på mindre än ett dygn
så borde det väl kännas.
Häckar nu i soffan och kollar avslutningen på Tour de France.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback