Födelsedag och Nationaldag!

Mannen i mitt liv fyller 44 idag, så här glad är han för det:



Snyggaste tårtan köpte döttrarna igår! Hade planerat picnic vid havet med hela familjen
men eftersom det regnade på morgonkvisten så blev det inte så. Solen kom dock fram
lite senare och då skickade vi ungarna till Allum medan vi själva drog till Amundön.

Där var det folktomt så vi fick en egen klippa vid en av badstegarna:






Det var riktigt varmt i vattnet (nåja) men jag var i flera gånger och det kändes inte som fotbojor.
På de 2 timmarna vi var där så lyckades jag även somna 2 gånger, avstressad!

Hemma såg det så fint ut från vår altan, med grannar som flaggar:



Kommentarer
Eva säger:

Hej. ingen fara e själv dålig på att kommentera, men läser gärna jag med... Så det elugnt.



Ser ut som ni haft en kanon dag :)

2011-06-07 | 21:32:07
Bloggadress: http://evamarieflink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback