Leka turist.

Det gjorde vi igår, tillsammans med amerikanskan.
Vi åkte Paddan genom Göteborg och det var roligt.



Dagen började med ösregn men sen sprack det upp och solen värmde.
Vi hann introducera Kebab också, Stora M frågade om hon gillade det:

- Me and Kebab are gonna be best friends!

Hann shoppa lite också, jeans till lille A.
Kom på att han nog inte bör heta lille A längre då han har växt om
både mig och sina systrar och väl snart rår över sin pappa också!

Sen gick vi på Gamla Ullevi för att kolla på BLÅVITT med 15000 andra.
Vi såg Ragnar ta avsked, han var grym idag!



Jag tror att amerikanskan gillade det, hon är målvakt och har precis fått
ett scholarship på ett college i Pennsylvania.
Jag har lovat hennes pappa att hon ska träna under tiden hon är här.
Drog med henne upp till spåret för lite fysträning. Hade tänkt att springa
femman men insåg att 2,5 räcker nog. Vi hann stanna MÅNGA gånger.

Nu sitter jag här i arla morgonstund med värk i min hals och kan inte sova.
Jag har ringt vårdcentralen för en tid och hoppas att jag får nån.
Husvagnen ska packas för färd till Halmstad och misommarsillen ska fixas.
Jordgubbar hoppas jag hitta utefter vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback