Midsommar

Tog med amerikanskan på vårt årliga midsommarfirande på Gullbrannagården.
Hon fick smaka sill och dansa kring stången.

"Are you gonna dance around the midsummerpole? I am so excited!"

Hann vara på stranden med mina pojkar och vi såg kitesurfare:



Hittade något väldigt ovanligt, en flodkräfta som förirrat sig ned på stranden.
Men stora M:s pojkvän var modig och vågade bära tillbaka den till Genevadån.





Vi hann brottas lite på stranden också:


Trots att vi varit sex personer i husvagnen och mannen och jag sovit på 95 cm
så har jag sovit som bara den denna helg. På vägen ner i torsdags hann jag somna
innan Kållered och sov till Falkenberg. Somnade vid 23 på kvällen och sov till 7:30
på midsommarafton. Hann somna på dagen också, precis innan sillen:



Somnade vid 23:30 på midsommarafton och sov till 8:30 på midsommardagen,
sen sov jag en stund i bilen på vägen hem också på eftermiddagen.
Jag har nog aldrig sovit så mycket en helg förut. Men det kanske är för att jag
har semester och har hunnit koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback