Garderobsröj.

Ska ju göra om sovrummet så då var vi ju tvungna att röja ur det.
Vår stora garderob med skjutdörrar har en hemmasnickrad inredning
och den skulle baxas ut till vardagsrummet.
Skjutdörrarna fick monteras ner och nu står allt i vardagsrummet
och det ser inte klokt ut. Walking closet fick liksom en ny betydelse.



Eftersom det ser så galet ut så måste vi (läs mannen i mitt liv) ju jobba fort.
Ibland hittar man roliga saker som nästan är bortglömda.
Jag hittade en klänning som jag sydde 1989, jag var ju bara tvungen att
försöka komma i den. JAG LYCKADES!





Det roliga var att jag hade den på mig på min avslutning på bibelskolan
i ett fullsatt Smyrna. Klänningen ser ju väldigt ordentlig ut framifrån och
sen när jag vände ryggen till gick det sus genom hela kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback