Antistress

Stack iväg på en skogstur med min cykelbästis.
Mannen har beredsakp och måste befinna sig i närheten av bilen.
Tokcyklade i högt tempo i södra Landvetter,
själen fick vila medans kroppen jobbade hårt.
Lite hjärnspöken rann av i farten och jag hann
planera lite student också.

Fick välbehövlig kroppsvila i solskenet vid Yxsjöns strand
och en massa skratt också!

Väl hemma så hann jag med en tur till affären för en
sista inhandling, trodde jag ja.
Köttet som jag skulle ha var slut så jag hoppas
verkligen att de får in mer imorgon, annars måste jag
åka runt och leta, känns sådär skoj.

Det finns nog inget så avstressande som ett rejält motionspass.
Efteråt känner man sig som en ny människa som fixar det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback