Barnsligt larvigt imponerad.

Igår kväll sprang jag in en snabbis på min ICA för att köpa kaffe.
Jag hade med mig lite pantflaskor och som vanligt var det fullt i
pantapparaten så man fick vänta på att någon skulle komma och
fixa den. Jag stod och spanade efter "fixaren" men vad får jag se...



Jo just det, BLÅVITTS Andreas Drugge kommer in till spelbutiken
och vill spela på matchen. Trots att jag fällde ut parabolerna så
hörde jag inte om det var Barca-ManU eller BLÅVITT-Djurgården
som han spelade på. Sen så var jag tvungen att kolla flera gånger
på honom i affären om det verkligen var han som kommit på besök
till Landvetter. I alla fall så var han lång och spinkig och har verkligen
en sån där rolig näsa.

Tänk att man kan bli så himla barnslig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback